-
Translation & Privacy
-
The Translate app and System-wide translation are designed to protect your information and enable you to choose what you share.
-
The audio and text (including text recognized in images) you choose to have translated are sent to Apple to process your requests. Your requests are associated with a random, rotating identifier, not your Apple Account, email address, or other data Apple may have from your use of other Apple services. By default, Apple stores transcripts of your audio interactions and your text inputs for two years and may review a subset of these transcripts. The small subset of requests that have been reviewed may be kept beyond two years, for ongoing improvement of Translate, System-wide translation, and other natural language processing features such as Siri.
Translate should not be relied on in circumstances where you could be harmed or injured, in high-risk situations, for navigation, or for the diagnosis or treatment of any medical condition.
You can help to improve Translate’s voice translation by allowing Apple to store and review your audio interactions by opting in to Improve Siri & Dictation. To do so, go to Settings > Privacy & Security > Analytics & Improvements and tap to turn on Improve Siri & Dictation.
Published Date: December 16, 2024
Hola!
Aquí podrás navegar y comprar tal y como lo harías en la web de la tienda o marca desde la península. Tu
experiencia de compra y el surtido al que podrás acceder será exactamente la misma. Syniva solo actúa como
intermediario para poder llevarte el pedido a canarias y puedas ahorrarte el IVA.
Escoge el producto que quieras y añádelo al carrito, te mostraremos el PVP de península y el de Syniva
descontándote el IVA. Así podrás ver claramente lo que te ahorras. El total del resumen de compra incluye todos
los gastos por lo que ¡No te llevarás ninguna “sorpresa” al recibir tu pedido!
Ten encuenta que navegas en la web que la marca o tienda online ofrece a los residentes de la península y es
posible que veas información o condiciones específicas para ese territorio. Recuerda que tienes toda la información
de Syniva en el apartado de ayuda: métodos y costes de envío, métodos de pago y cualquier información relativa a
los servicios de Syniva . Para cualquier consulta puedes ir al apartado de Faqs del menú ayuda o escribirnos a
[email protected]
¡Disfruta de tus compras!